Online Marketing | Webdesign nieuws

Digital Marketing technieken

In deze mooie informatieve nieuwsblog kun je meer te weten komen over het volgende onderwerp: Nieuws over: Digital Marketing technieken. Inclusief een mooie Youtubefilm. Bron: Sleeping Giant Media

Als je jouw bedrijf op de markt wilt brengen, die conversies wilt stimuleren en meer verkopen wilt maken, bent u hier, dus u bent al op de goede weg, wat u ook doet, op dat moment als een conversie tellen, zijn ze een belangrijke statistiek om track in de marketingwereld, en ze zijn duidelijk veelgevraagd. Er zijn niet alleen honderden manieren om conversies te genereren met digitale marketing, er is ook veel zichtbaarheid als het gaat om het uitzoeken hoe die conversie is gebeurd. Laten we dus leren hoe u uw acties en lessen kunt samenvoegen en uw conversieratio kunt verbeteren. In de aflevering van gigantische woensdag van deze week hallo, ik ben Luke van het zoeken naar gigantische media, en ik ben nu op je scherm om zeven marketingtechnieken te delen die je kunnen helpen je conversieratio te verhogen, ongeacht welke platforms je gebruikt of budget je hebt, hoe mooi, als je wilt. Wat ik te zeggen heb in de video van vandaag, zorg ervoor dat je je abonneert op ons kanaal waar we talloze video’s hebben op basis van digitale marketingvaardigheden. Als je mijn gezicht niet leuk vindt, maak je dan geen zorgen.

Conversies optimaliseren

Er zijn ook tal van andere mensen op dit kanaal. Oké, dus je hebt besloten dat je, mijn gezicht goed vindt, dus laten we meteen naar zeven dingen springen die je kunt doen om je online conversieratio’s te verhogen door de kracht van digitale marketing nummer één die al je bases dekt. Het is zo’n beetje een garantie dat elk bedrijf verschillende resultaten van verschillende marketingkanalen zal zien. Het is niet het geval van one-size-fits-all als het gaat om marketing. Sorry, met dit in gedachten is het zo belangrijk om constant nieuwe platforms uit te proberen en te zien wat de resultaten zijn. Jij, of dat nu voor het eerst PPC probeert of je teen in de pool van LinkedIn duikt, zoals ik constant tegen mijn kinderen zeg, je zult niet weten of je het leuk vindt. Als je het niet probeert, kan hetzelfde gezegd worden van weten. Als iets goed is voor uw aantal conversies, zijn er twee gericht op de behoeften en problemen van uw klanten. Onderschat de kracht en het belang van de manier waarop u uw advertentie- en marketingactiviteiten verwoordt niet. Als u wilt dat ze tot conversies leiden, kan een goede berichtgeving het verschil zijn tussen het mislukken of het succes van de campagne. Zorg ervoor dat u uw onderzoek naar uw klanten doet en precies vastlegt wat ze willen, in het bijzonder, focus op hun doelen en pijnpunten.

Snelheid analyseren

Deze kunnen de manier waarop u uw berichten onder woorden brengt, inspireren en helpen bij het bieden van oplossingen met uw product of service nummer drie om het mensen zo gemakkelijk mogelijk te maken. Voor het grootste deel zijn mensen ongelooflijk ongeduldig als het gaat om digitale technologie. Als een webpagina enige tijd nodig heeft om te laden of als de producten waarnaar ze op zoek zijn, niet onmiddellijk toegankelijk zijn, is de kans groot dat ze verdwijnen, uw site analyseren, uw snelheid analyseren en ervoor zorgen dat uw bestemmingslinks van uw advertenties, berichten of vermeldingen leiden naar de juiste plaats, maak het hele conversieproces. Zo eenvoudig mogelijk te volgen en uw klanten zullen u dankbaar zijn nummer vier houd uw uitgaven en retouren in de gaten. Als u op meerdere plaatsen adverteert met meerdere advertenties op hetzelfde platform, kan het lastig zijn om bij te houden wat er allemaal gebeurt. We traceren alleen mensen. Uw kosten per conversie voor elk van die vermeldingen, zonder de juiste tracking te gebruiken, zal nooit een gemakkelijke taak zijn. Zorg ervoor dat u uw links UTM gebruikt, zodat u het in de toekomst minder moeilijk heeft. We hebben daar een hele video over, we linken het voor je daarboven of daar beneden of gewoon ergens om me heen, hoewel het misschien gemakkelijk is om je te concentreren op directe kosten versus conversies met advertenties. Tijd is even belangrijk om te meten als een investeringsgebruik. Uw lessen om uit te werken hoe u uw tijd beter kunt besteden op basis van jouw marketingdoelen en doelstellingen.

Conversieplannen

Tijd is geld en geld is het leuk nummer vijf rapporteert regelmatig over uw resultaten in de woorden van de grote man en hoofd van de data. Als je het niet meet, kun je het ook niet managen. Houd regelmatig uw conversies en uitgaven bij en u heeft een veel betere plek om uw resultaten te verbeteren en ondermaatse inspanningen te wijzigen. Anders, wat is het punt nummer zes om ervoor te zorgen dat je een zonovergoten strategie hebt als het gaat om conversies, het kan vrij gemakkelijk zijn om gefixeerd te raken op verkoopberichten. Als u dit doet, loopt u mogelijk nieuwe mensen mis die mogelijk geïnteresseerd zijn in uw bedrijf. Op de lange termijn, maar je bent gewoon nog niet klaar om te converteren met een gezonde spreiding van conversieplannen en advertenties is allemaal goed en wel, maar om te proberen een deel van je budget en inspanningen te isoleren om het profiel van je bedrijf te vergroten, merkbekendheid op te bouwen en zorgen voor bestaande klanten. Yep, volledige trechterplug nummer 7s split-tests, kleine wijzigingen aanbrengen in de afbeeldingen die u gebruikt of de bewoordingen die u plaatst, kunnen een enorme impact hebben op uw resultaten. Uw tekst een andere kleur geven of kleine letters toevoegen in plaats van hoofdletters, kan het verschil zijn tussen een conversie of een volledige. Het negeren van uw inhoud. Nogmaals, we hebben een hele video over a/b split-testen.

Conversieratio’s verhogen

Je kunt het hier ergens in de buurt vinden, een aantal variaties, verander je berichtgeving en controleer deze resultaten en onthoud, focus op het veranderen van slechts één enkele variabele en elke test is de beste voor jou om het succes te bepalen. Dus daar waren mijn 7 tips voor het benaderen van uw marketing en advertenties om de conversieratio’s te verhogen. Zoals met alles, onthoud, het kost tijd om resultaten te zien, dus geef niet op. Als je vastloopt of nog meer advies hebt, laat dan hieronder een reactie achter en sommigen zullen je graag helpen. Vandaag is er een gigantische spiekbrief over dit onderwerp. Klik op de link in de beschrijving om het te downloaden of maak een screenshot. Als je zoals altijd mobiel bent, abonneer je dan op ons kanaal voor nog meer geweldige inhoud, bedankt voor het kijken en we zien je de volgende keer voor weer een gigantische woensdag.

Meer van dit soort blogs? Bezoek onze website voor nog meer artikelen!

Gerelateerde artikelen

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Back to top button